сряда, 29 август 2012 г.

Картинг състезание



картинг
Картинг
Kart Racing е вид на състезания, които обикновено се приема като най-икономическа форма на моторните спортове в света. Тя може да се извършва от почти всекиго  в свободното време дейност, и в моторния спорт сам по себе си, той е един от спортовете, регулирани от някой CIK на възраст от 8 нататък може да бъде лицензиран за състезателни моторни спортове.

Картинг обикновено се възприема като трамплин за по-високи и по-скъпи редиците на моторните спортове. Karts обикновено се състезава в по-малък мащаб вериги. Картинг или Kart Racing е вариант на триколесно моторно спорт с малка и отворена, четири-колесни превозни средства, наречени картовете, Go-картовете, или скоростна кутия / работник картовете в зависимост от дизайна.

Karts се различават значително в скоростта и някои други спецификации. Супер картовете може да достигне скорост над 160 мили в час (260 km / h), докато Go-картовете, предназначени за широката общественост в увеселителни паркове могат да бъдат ограничени до скорост от не повече от 15 мили в час (24 km / h).

Go Kart Manufacturing Co е първият производител картинг. По същия начин McCulloch е първата компания, през 1959 г., за производство на двигатели за картинг. Първият двигател картинг е адаптиран резачка 2-тактов двигател. Мотоциклетни двигатели също са приспособени за картинг използват в края на 60-те години на миналия век, преди посветени производители, особено в Италия (IAME), започна да се строи двигатели за състезателни моторни спортове.

Karts няма разлика, което означава, че една задна гума трябва да се плъзга по време на завой. Но тази функция е постигнато чрез проектиране на шасито, така че вътрешната задна гума, която позволява на гумата да губи хватката си и вдигнете от земята.

По същия начин твърдостта на шасито позволява различни характеристики за съхранение на различни сценарии. , Суха среда Традиционно по-твърд шаси е за предпочитане, но, в мокри или други лоши условия, по-гъвкаво шаси може да работи по-добре. Правилните шаси дават възможност за колосване на барове в задната част, отпред и отстрани, да бъдат добавени или премахнати според състезателни условия.


Kart Racing е вид на състезания, които обикновено се приема като най-икономическа форма на моторните спортове в света. Тя може да се извършва от почти никого в свободното време дейност, и в моторния спорт сам по себе си, той е един от спортовете, регулирани от някой CIK на възраст от 8 нататък може да бъде лицензиран за състезателни моторни спортове.

Картинг обикновено се възприема като трамплин за по-високи и по-скъпи редиците на моторните спортове. Karts обикновено се състезава в по-малък мащаб вериги. Картинг или Kart Racing е вариант на триколесно моторно спорт с малка и отворена, четири-колесни превозни средства, наречени картовете, Go-картовете, или скоростна кутия / работник картовете в зависимост от дизайна.

Karts се различават значително в скоростта и някои други спецификации. Супер картовете може да достигне скорост над 160 мили в час (260 km / h), докато Go-картовете, предназначени за широката общественост в увеселителни паркове могат да бъдат ограничени до скорост от не повече от 15 мили в час (24 km / h).

Go Kart Manufacturing Co е първият производител картинг. По същия начин McCulloch е първата компания, през 1959 г., за производство на двигатели за картинг. Първият двигател картинг е адаптиран резачка 2-тактов двигател. Мотоциклетни двигатели също са приспособени за картинг използват в края на 60-те години на миналия век, преди посветени производители, особено в Италия (IAME), започна да се строи двигатели за състезателни моторни спортове.

Karts няма разлика, което означава, че една задна гума трябва да се плъзга по време на завой. Но тази функция е постигнато чрез проектиране на шасито, така че вътрешната задна гума, която позволява на гумата да губи хватката си и вдигнете от земята.

По същия начин твърдостта на шасито позволява различни характеристики за съхранение на различни сценарии. , Суха среда Традиционно по-твърд шаси е за предпочитане, но, в мокри или други лоши условия, по-гъвкаво шаси може да работи по-добре. Правилните шаси дават възможност за колосване на барове в задната част, отпред и отстрани, да бъдат добавени или премахнати според състезателни условия.

Най-важното нещо за Картинг, че това е спиране се постига чрез използване на дискова спирачка на задната ос. Тъй като предни дискови спирачки стават популярни, но някои класове не им позволи. Мощността се предава от двигателя към задната ос чрез верига. Двигател и ос зъбни колела са подвижни, тяхното съотношение трябва да бъдат адаптирани в съответствие за проследяване на конфигурацията, за да извлечете максимума от двигателя.

Преди картовете са директно задвижване само в ранните си дни, но неудобството на тази настройка скоро доведоха до центробежен съединител за класовете на клубно ниво. Сухи центробежни съединители сега се използват в много категории и са се превърнали в норма, като най-добрите международни класове са преминали 125 куб.см. стисна двигатели, считано от януари 2007 г..

Нека поговорим за KF1 картинг KF1 картовете са с 125cc 2-тактов двигател с общо тегло, включително мястото на водача на повече или по-малко 150 килограма. Тя има максимална скорост от осемдесет и пет милиарда метра на час. Интересното е, че KF1 отнема малко повече от 3 секунди от 0 до 60 mph с вв 125 работник картинг (6 предавки), с максимална скорост от 115 мили в час на дълги вериги.

Тази статия е написана от Джон Алън Гейтс относно Racing Motorsports и картинг състезания. Той е голям фен на моторните спортове и пише на множество спортове в продължение на 2 години. Джон е професионален писател спортове. Можете да намерите повече полезни ресурси от този автор в бетнал.


Няма коментари:

Публикуване на коментар